1. Hoe kan ik bestellen?
Het werkt zoals een klassieke webshop, U maakt uw keuze op de webshop en plaatst de bestelling. Nadien wordt uw bestelling intern opgevolgd door de kledij-verantwoordeljjken van de club
2. Hoe werkt de kortingsbon?
Uw kortingsbon bevat het rijksregisternummer van uw zoon/dochter.
Deze dient ingevuld te worden ZONDER puntjes, kommas of strepen, maar een cijfercode aan mekaar.
U kunt deze code slechts eenmaal per seizoen gebruiken
3. Hoe neem ik contact op met de kledij-verantwoordelijken?
Via uw PSD-platform kan u een e-mail sturen naar "BEHEERDERS". Zij gaan het nodige doen voor u. Vragen worden enkel VIA MAIL behandeld. Whatsapp, Messenger, mondeling,... worden er geen afspraken of bestellingen geplaatst.
4. Levertermijn kledij
Levertermijnen kunnen nooit meegegeven worden. Wij zijn 100% afhankelijk van onze leverancier, die op zijn beurt afhankelijk van de hoofdleverancier, JAKO. Het is zo dat de beheerders contact met u zullen opnemen wanneer de kledij binnen is. Dus wekelijks navraagd doen achter uw kledij heeft geen enkel zin. (gemiddeld 4 tot 6 weken levertermijn. Soms tot 8 weken in het hoogseizoen)